IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

Share
 

 Regulamin forum

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Earth

Earth



Regulamin forum Empty
PisanieTemat: Regulamin forum   Regulamin forum EmptyPią 20 Lut 2015 - 16:17


regulamin

oo1. Ogólne
1. Każdy użytkownik powinien zapoznać się z regulaminem forum przed stworzeniem karty postaci. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania go.
2. Administracja forum jest bezstronna i bezinteresowna, dlatego prosimy wszelkie konflikty personalne załatwiać między sobą i nie wciągać w nie administratorów.
3. Wszyscy użytkownicy są sobie równi.

    3.1. Zobowiązuje to wszystkich użytkowników do kulturalnego zachowania się w stosunku do innych. Jeżeli dojdzie do personalnego ataku na jednego z użytkowników, administracja będzie zmuszona do ukarania osoby atakującej.
    3.2. Chcemy żeby na forum panowała przyjazna atmosfera dla każdego, dlatego też wszystkie osoby próbujące zakłócić spokój na forum, będą odpowiednio ukarane.
    3.3. Każdy użytkownik ma prawo do zgłaszania swoich propozycji, uwag oraz skarg w przeznaczonym do tego temacie.

4. Na forum występuje Mistrz Gry.

    4.1. Rejestracja na forum jest uznawana za automatyczne wyrażenie zgody na ingernecję Mistrza Gry w rozgrywkach.
    4.2. Mistrz Gry nie ingeruje jedynie na rozgrywki prowadzone w retrospekcjach postaci.
    4.3. Wszystkie tematy związane z działalnością Mistrza Gry można znaleźć w Sferze Mistrza Gry.

5. Łamanie regulaminu niesie ze sobą konsekwencję w zależności od przewinienia.

    5.1. Upominienie – notka wpisana przez Administratora/Moderatora w treść postu użytkownika  kolorem czerwonym.
    5.2. Ostrzeżenie – jest dodawane przez Administratora w razie zauważenia większego przewinienia.
    5.3. Ban – Administrator może nałożyć na konto użytkownika bana, jeżeli przewinienie jest poważniejsze, albo w momencie kiedy użytkownik przekroczy limit ostrzeżeń.
    5.4. Kasacja konta – Administrator ma prawo usunąć konto użytkownika z powodu przewinień zasługujących na większą karę niż ban.

6. Forum the100. forumpl.net zostało stworzone na podstawie serialu The 100 i zostało w całości wykonane przez Administrację.

    6.1. Wszystkie kody oraz grafika zostały stworzone przez Administrację forum, dlatego prosimy o nie kopiowanie ich bez zgody i wiedzy autorów.




oo2. Konto
1. Nick to imię i naziwsko postaci.

    1.1. W przypadku tworzenia postaci z grupy „The Grounders” nickiem jest jedynie imię postaci.
    1.2. Nie będą akceptowane karty użytkowników, którzy na imię i nazwisko postaci wybrali bohatera książki, tudzież prawdziwą osobę. Wszystkie Eleny Gilbert, Katniss Everdeen, Edwardy Cullen, czy Paris Hilton będą proszone o zmiany nicku.

      1.2.1. Wyjątkiem od tego podpunktu są postace występujące w serialu The 100.

    1.3. Prosimy również o nie powtarzanie imion. Dziesięć Thomasów, albo cztery Kate to trochę tłok, dlatego też kiedy Administracja uzna, że dane imię na forum występuje już zbyt często, może poprosić użytkownika o jego zmianę.

2. Każdy użytkownik jest zobowiązany do napisania karty postaci w przeciągu 3 dni od założenia konta.

    2.1. Rezerwacja wyglądu również trwa maksymalnie 3 dni, po których to wygląd zostaje zwolniony.
    2.2. Wyjątkiem jest sytuacja, w której Administracja zostanie poinformowana przez użytkownika, że napisanie karty może zająć dłużej niż regulaminowe 3 dni. Czas przedłużenia czy to rezerwacji, czy też czasu na napisanie karty, nie może wynosić więcej niż 7 dni od momentu powiadomienia Administracji.
    2.3. Wszystkie konta z których w ciągu 3 dni nie pojawi się karta oraz te, z których nie został zarezerwowany wygląd, zostaną usunięte.

3. Jedno konto = jedna postać.
4. Karta postaci potrzebuje akceptacji Administratora albo Moderatora.

    4.1. Bez zaakceptowanej karty użytkownik nie może tworzyć tematów, ani prowadzić rozgrywek fabularnych. Wyjątkiem jest napisanie w temacie z poszukiwaniami oraz udzielanie się w offtopie

5. Wygląd postaci wybieramy tylko raz.
6. Avatar musi mieć rozmiary 200x320.

    6.1. Avatar przedstawia wygląd Twojej postaci, więc dobierz go odpowiednio.
    6.2. Avatar musi przedstawiać realną osobą, nie może być to osoba z kreskówek, bajek lub innych tym podobnych.
    6.3. Prosimy, aby avatary w miarę możliwości pasowały do klimatu forum. Administracja może poprosić o zmianę avataru, jeżeli będzie on znacząco odbiegał od klimatu i będzie on np. przedstawiał zdjęcie z sesji zdjęciowej pięknej modelki w bikini.




oo3. Multikonta
1. Na forum jest możliwość tworzenia multikont.
2. Nie ma wymogu tworzenia raz postaci męskiej, raz kobiecej, nawet jeżeli tworzysz kolejną postać w tej samej grupie.

    2.1. Wyjątkiem od tej reguły jest tworzenie postaci w grupie Delinquents, w której należy przestrzegać zasady - raz postać żeńska, raz postać męska.

      2.1.1 Zasada ta może zostać zniesiona, jeżeli w grupie będzie panowała duża nierówność między postaciami męskimi i żeńskimi. Wtedy, na drodze wyjątku użytkownicy będą mogli tworzyć, np. dwie postaci męskie (w zależności od tego, która płeć będzie mniejszością w grupie.


3. Można posiadać więcej niż dwie postacie w tej samej grupie.

    3.1. Wyjątkiem od tej zasady jest grupa Delinquents, w której jeden użytkownik nie może posiadać więcej niż dwie postacie.

4. Grupa Delinquents posiada własny regulamin tworzenia postaci. Można się z nim zapoznać TUTAJ.
5. Stworzenie multikonta jest możliwe dopiero wtedy, kiedy wcześniej założona postać napisze chociaż jeden post w fabule – ograniczenie to ma na celu zachęcenie użytkowników do aktywnego uczestniczenia w zabawie.
6. Pamiętaj, żeby wszystkie Twoje konta były aktywne!

oo4. Nieobecności
1. Każdy użytkownik nieobecność dłuższą niż tydzień powinien zgłosić w odpowiednim do tego temacie.
2. Jeżeli w przeciągu tygodnia od założenia karty postaci nie zostanie napisany post fabularny, wtedy postać zostaje dodana do grupy nieaktywnych, a wygląd zostaje zwolniony.
3. Każda nieusprawiedliwiona nieobecność, a co za tym idzie nie pisanie postów fabularnych przez dłużej niż dwa tygodnie powoduje, że konto zostaje dodane do grupy nieaktywnych.

    3.1. Po miesięcznej nieobecności postać automatycznie zostanie przeznaczona do fabularnego zlikwidowania.

4. Każdy użytkownik może reaktywować swoją postać, która została dodana do grupy nieaktywnych. Musi jednak to zgłosić w odpowiednim temacie.
5.Jeżeli dezaktywujesz postać nie możesz na następny dzień stworzyć nowej postaci. Zakładanie kont na pięć sekund i oddawanie ich do nieaktywnych nie będzie na forum tolerowane, dlatego też zanim stworzysz kolejną postać dobrze się zastanów!



oo5. Inne
1. Na forum  jest dostępna bilokacja.

    1.1. Jedną z możliwości, kiedy postać przebywa w dwóch miejscach jednocześnie jest gra fabularna i w dziale z retrospekcjami.
    1.2. Zasady stosowania bilokacji znajdują się w tym temacie.

2. Prosimy o nie pisanie posta pod postem.
3. Prosimy o oznaczanie wszystkich treści erotycznych albo poprzez dodanie na początku postu widocznego dopisku „+18” albo użycie komendy hide.
4.Chcemy zachować na naszym forum realizm, dlatego postacie nie mogą czytać w myślach swoich rozmówców, a wszystkich informacji dowiadują się dopiero wtedy, kiedy zostaną im one przez kogoś przekazane.
5. Prosimy o nie używanie w postach fabularnych emotikon oraz wstawiania do nich obrazków / gifów w postaci obrazów.

    5.1. Gify, czy też obrazki, czy jakiekolwiek inne 'dodatki' można dodawać w poście za pomocą linka do tejże rzeczy.

6. Prosimy o zapoznawanie się z tematami "Rezerwacje" oraz "Zajęte wyglądy", żeby nie było problemów z wizerunkami.
7. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.

    7.1.Użytkownicy zostaną poinformowani o każdej zmianie w przeznaczonym do tego temacie


Powrót do góry Go down
https://the100.forumpl.net
 

Regulamin forum

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Regulamin grupy Delinquents

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
What's wrong with a little chaos? :: Organizacja :: Zasady-

Forum stworzone na podstawie serialu The 100. Styl, ogłoszenie, wszystkie kody oraz grafika znajdujące się na forum zostały stworzone przez administrację.