Temat: Zadania od Mistrza Gry Wto 24 Lut 2015 - 16:29
ogólne zasady
Zadania od Mistrza Gry są dostępnymi dla wszystkich użytkowników, zadaniami za które można otrzymać dodatkowe survivors points. Pomagają one również w rozwoju fabuły i od ich wykonania zależy to, jak się potoczy cała historia! Udział w nich nie jest obowiązkowy, ale im więcej osób będzie chciało się w nich udzielać, tym zabawa będzie lepsza. Każda grupa w dostaje własną listę zadań do których można się zgłaszać. Liczba punktów, jaka za nie przysługuje może się różnić w zależności od wagi zadania. Można również zdobyć dodatkowe punkty za pomysłowość i sprawne wykonanie. Jeżeli zadanie zostanie wykonane należy powiadomić o tym w temacie, a wtedy zostaną przyznane wszystkim zaangażowanym punkty. Prosimy też o to, że jak już ktoś zacznie wykonywać zadanie (indywidualnie, albo jako członek grupy), żeby się nagle nie wycofywał, albo nie zostawiał zadania, żeby zrobić nagle coś innego.
Kod do zgłaszania wykonanych zadań:
Kod:
[b]Imię i nazwisko:[/b] postaci jedne, albo też całej grupy, która była zaangażowana [b]Zadanie:[/b] który numerek i z jakiej grupy [b]Link do rozgrywki:[/b]
Earth
Temat: Re: Zadania od Mistrza Gry Wto 24 Lut 2015 - 16:32
Earth, you get to go to Earth.
Delinquents
cel główny
Jesteś Team Arka czy Team Delinquents? Trzeba podjąć decyzję, czy postępować tak, jak Arka tego oczekuje i grzecznie czekać, aż jej mieszkańcy pojawią się na ziemi, czy też... wyzwolić się. W końcu komunikacja w Eksodusie i tak padła, a żeby ją naprawić trzeba czasu. A te opaski? Przecież są takie niewygodne. Nikt nie powiedział Setce, czemu zostają wysłani na Ziemię, więc dlaczego przejmować się tymi, którzy zostali w przestrzeni? Jednak z drugiej strony, na Arce wciąż znajdują się rodziny niektórych spośród grupy, są tam też rolnicy i inżynierowie, dzięki którym Setka na pewno by przeżyła... ale sami sobie pewnie też dadzą świetnie radę! To naprawdę ciężki orzech do zgryzienia.
zadanie - dyskusja na temat tego, co zrobić - czy naprawić komunikację, czy też nie zawracać sobie głowy Arką liczba uczestników - wszyscy użytkownicy z grupy - każdy podejmuje decyzję za swoją postać. UWAGA! Nie musi tutaj dojść do całkowitego porozumienia między Setką. liczba punktów za wykonanie zadania - 5SP (dla każdego, który w jakikolwiek sposób odniesie się do tego zadania i wspomni o tym w swoim poście - punkty zostaną przyznane po zakończeniu prologu)
zadanie #1
Na nagraniu puszczonym podczas podróży Exodusem kanclerz Jaha jasno powiedział co trzeba zrobić po wylądowaniu: udać się do Mount Weather, gdzie znajdują się zapasy, które pozwolą Setce przetrwać do czasu aż na Ziemi pojawią się inni ludzie z Arki. Miejsce lądowania od MW dzieli ponad 30 kilometrów, a droga prowadzi przez zupełnie nieznany, radioaktywny las, w którym mogą kryć się najróżniejsze niebezpieczeństwa. Ktoś jednak musi to zrobić, zwłaszcza że wnętrze bazy wojskowej może kryć w sobie wszystko to, co potrzebne jest Setce do przetrwania. Kto będzie na tyle odważny, żeby podjąć się tej wędrówki?
zadanie - wędrówka do Mount Weather liczba uczestników - nieograniczona liczba punktów za wykonanie zadania - 20SP (+ mogą zostać przyznane punkty dodatkowe!)
zadanie #2
Kogo obchodzi co Kanclerz ma do powiedzenia? Nie lepiej zostać na miejscu i się trochę rozejrzeć? Albo po prostu zabawić? Jest tyle opcji na spędzenie tego czasu, a chodzenie po lesie, żeby szukać nie wiadomo czego, nie jest zbyt interesującym zajęciem. Lepiej zbierzmy drewno i rozpalmy wielkie ognisko! To jest prawdziwa zabawa, a nie jakieś bazy i góry...
zadanie - organizacja ogniska liczba uczestników - minimum 2 osoby liczba punktów za wykonanie zadania - 10SP
zadanie #3
Zabawa zabawą, szukanie gór w sercu lasów szukaniem, ale coś pożytecznego trzeba zrobić. Od przeszukania Exodusa trzeba zacząć. Kto wie, może jednak coś użytecznego Arka im zostawiła. Na przykład namioty.. na pewno by się przydały!
zadanie - przeszukanie Exodusa liczba uczestników - minimum 2 osoby liczba punktów za wykonanie zadania - 5SP (bez względu na wynik poszukiwań)
The Ark
cel główny
Większość mieszkańców Arki nie ma pojęcia, że Exodus na którego pokładzie była setka nieletnich przestępców został wysłany na ziemię. Ludzie jednak zauważyli, że coś jest nie tak, a niektórzy nawet widzieli jak statek startował. Na korytarzach Arki coraz więcej osób zaczyna szeptać na ten temat, a niektórzy wręcz otwarcie zaczynają mówić o buncie przeciwko obecnemu Kanclerzowi. Większość jednak po prostu chce odpowiedzi, a zaniepokojeni rodzice, których dzieci znajdowały się w Stacji Więziennej chcą wiedzieć co się stało z ich dziećmi... Nie ma szans, żeby to wydarzenie zostało zapomniane.
zadanie - szepty, szepty, szepty. Mieszkańcy Arki muszą postanowić co zrobić, czy wciąż ufać władzy i wierzyć, że ta robi wszystko co w jej mocy, żeby przeżyli, czy też może zażądać paru odpowiedzi. Nie jest jednak powiedziane, że odpowiedzi będą satysfakcjonujące. liczba uczestników - wszyscy użytkownicy z grupy - każdy podejmuje decyzję za swoją postać. UWAGA! Nie musi tutaj dojść do całkowitego porozumienia między mieszkańcami Arki. liczba punktów za wykonanie zadania - 5SP (dla każdego, który w jakikolwiek sposób odniesie się do tego zadania i wspomni o tym w swoim poście - punkty zostaną przyznane po zakończeniu prologu)
zadanie #1
Ktoś musi coś z tym zrobić i nakłonić Kanclerza oraz Radnych do mówienia. Dosyć tych kłamstw i tajemnic! Trzeba się zmobilizować, zebrać i zażądać odpowiedzi.
zadanie - namówić ludzi, żeby przyłączyli się do buntu i sprzeciwili się Kanclerzowi liczba uczestników - 2 osoby liczba punktów za wykonanie zadania - 5SP (bez względu na wynik)
zadanie #2
Kanclerz Jaha wie co robi, więc nie ma się czym martwić. Jest tyle rzeczy, którymi trzeba się zajmować, że nie ma sensu w żaden sposób atakować władzy. Chociaż wiedza na temat tego, co się dzieje, nie byłaby czymś złym... Jednak wszyscy wiedzą jak kończą zdrajcy, więc lepiej się nie wychylać i czekać na rozwój wypadków.
zadanie - opanować buntownicze nastroje mieszkańców liczba uczestników - 2 osoby liczba punktów za wykonanie zadania - 5SP (bez względu na wynik)
zadanie #3
Pomimo pozbycia się Setki Arka wciąż ma kłopoty, a powietrza nie starczy na więcej niż 4 miesiące. Już teraz widać pierwsze oznaki chorób, które są efektem braków tlenu. To problem, który trzeba jak najszybciej rozwiązać, zanim zaczną umierać ludzie. Z Setką nie można się skontaktować, więc nie wiadomo jak jest na Ziemi, a decyzję trzeba podjąć. Zapominamy o Setce i poświęcamy kolejnych mieszkańców Arki, czy też może trzymamy się nadziei, że jednak da się żyć na Ziemi?
zadanie - monitoring przekazów z opasek Setki i dyskusja nad dalszymi krokami liczba uczestników - wszyscy radni, pracownicy Centrum Monitoringu Ziemi oraz główny inżynier liczba punktów za wykonanie zadania - 10SP (+ mogą zostać przyznane punkty dodatkowe!)
Grounders
cel główny
Coś spadło z nieba i trzeba to zbadać. Całe TonDC nie mówi o niczym innym, tylko o dziwnym obiekcie, który spadł z nieba. Co w nim było? Czy to nieprzyjaciel? Czy zaatakuje TonDC i zniewoli jego mieszkańców? Trzeba jak najszybciej wysłać zwiadowców i zwołać zebranie, żeby zdecydować co z tym wszystkim zrobić. Już wystarczająco problemów jest ze Żniwiarzami, więc zdecydowanie nie potrzebny jest nikomu nowy wróg.
zadanie - organizacja mieszkańców i dyskusje na temat dziwnego obiektu; zorganizowania spotkania dorosłych mieszkańców, żeby postanowić co zrobić dalej: czy od razu zniszczyć potencjalne zagrożenie, czy poczekać na rozwój wypadków? liczba uczestników - wszyscy użytkownicy z grupy - każdy podejmuje decyzję za swoją postać. UWAGA! Nie musi tutaj dojść do całkowitego porozumienia między mieszkańcami TonDC!. liczba punktów za wykonanie zadania - 5SP (dla każdego, który w jakikolwiek sposób odniesie się do tego zadania i wspomni o tym w swoim poście - punkty zostaną przyznane po zakończeniu prologu)
zadanie #1
Wysłanie zwiadowców to podstawa działania. Mieszkańcy TonDC wysyłają trzech swoich najlepszych zwiadowców, którzy podejść jak najbliżej miejsca lądowania Exodusa, żeby sprawdzić, co się w nim znajdowało. Sprawa musi być zbadana, a kto lepiej to zrobi, niż zwiadowcy? Od ich obserwacji zależą dalsze losy osady!
zadanie - obserwacja obozu Setki przez zwiadowców liczba uczestników - 3 (wojowników/zwiadowców) liczba punktów za wykonanie zadania - 10SP (+ mogą zostać przyznane punkty dodatkowe!)
zadanie #2
Nie warto czekać na to co będzie dalej, trzeba się jak najlepiej zabezpieczyć! Zorganizowane zostają specjalne treningi dla wszystkich chętnych, którzy chcą poprawić swoje umiejętności. Im więcej w TonDC będzie dobrych wojowników, tym mieszkańcy będą bezpieczniejsi.
zadanie - ćwiczenia z bronią, polowania - wszystko co można uznać za przygotowania się do walki liczba uczestników - nieograniczona liczba punktów za wykonanie zadania - 5SP (+ mogą zostać przyznane punkty dodatkowe!)
zadanie #3
Możemy zrobić to na własną rękę. Jak można się nauczyć bycia zwiadowcą, siedzą cały czas w obozie? Trzeba się ruszyć i samemu na własnej skórze się przekonać jak to jest. Dwójka młodych, szalonych postanawia ruszyć w drogę i podjąć się próby obserwacji nieprzyjaciela. To może się skończyć dla nich katastrofalnie, ale kto wie - może im się powiedzie!
zadanie - wyruszyć w stronę obozu Setki (nie jest powiedziane, że uda się tam dotrzeć) liczba uczestników - 2 liczba punktów za wykonanie zadania - 15SP (+ mogą zostać przyznane punkty dodatkowe!)
Mountain Men
cel główny
Wyrazy sprzeciwu zaczynają być coraz głośniejsze i coraz więcej osób mówi o tym, że wykorzystywanie Ziemian do leczenia jest złe i kładzie cień na historii mieszkańców Mount Weather. Jak można mordować jednych, żeby drudzy mogli przetrwać? Na pewno jest jakiś inny sposób i wystarczy tylko pomyśleć, żeby na niego wpaść. Ale czy aby na pewno pozostali mieszkańcy również tak chętnie pozbędą się jedynego obecnie znanego sposobu na walkę z promieniowaniem? Przeciwnicy Żniw kontra ci, którzy nie chcą o tym rozmawiać, bo tak musi po prostu być, jeżeli mieszkańcy Mount Weather mają przetrwać. Która grupa okaże się silniejsza i większa, a kto będzie musiał pogodzić się z porażką?
zadanie - dyskusje między mieszkańcami na temat tego, czy Żniwa są konieczne liczba uczestników - wszyscy użytkownicy z grupy - każdy podejmuje decyzję za swoją postać. UWAGA! Nie musi tutaj dojść do całkowitego porozumienia między mieszkańcami MW! liczba punktów za wykonanie zadania - 5SP (dla każdego, który w jakikolwiek sposób odniesie się do tego zadania i wspomni o tym w swoim poście - punkty zostaną przyznane po zakończeniu prologu)
Earth
Temat: Re: Zadania od Mistrza Gry Czw 23 Kwi 2015 - 22:30
What's wrong with a little chaos?
Delinquents
cel główny
Musimy tylko przetrwać. Setka stanęła przed wyzwaniem, któremu mogliby nie podołać nawet najodważniejsi. Zostali pozostawieni sami sobie w niezbyt przyjaznym środowisku i niebezpieczeństwami, które czyhają na nich na każdym kroku. Ich głównym celem jest przetrwanie - zrobienie wszystkiego, żeby zapewnić sobie bezpieczne miejsce, gdzie będzie można normalnie funkcjonować i stworzyć coś na wzór społeczności. Wydaje się to trudne do wykonania, ale ktoś z odpowiednim nastawieniem na pewno da sobie radę!
zadanie - planowanie, zgrywanie się i tworzenie nowej społeczności, która byłaby w stanie nie tylko przetrwać, ale i stałaby się samowystarczalna. Po co komu Arka, skoro Setka potrafi doskonale o siebie zadbać prawda? liczba uczestników - wszyscy użytkownicy z grupy - każdy podejmuje decyzję za swoją postać. UWAGA! Nie musi tutaj dojść do całkowitego porozumienia między Setką. liczba punktów za wykonanie zadania - < 5SP (dla każdego, który w jakikolwiek sposób odniesie się do tego zadania i wspomni o tym w swoim poście - punkty zostaną przyznane po zakończeniu aktu)
zadanie #1
Może i Setka lubi się buntować i nie chce mieć już nic wspólnego z Arką, ale wciąż są osoby, które zostawiły na stacji swoje rodziny. Dlatego też należy znaleźć sposób, żeby przywrócić łączność z Arką! W końcu parę osób, które znają się na mechanice znajduje się na Ziemi, więc na co właściwie czekają? Może i dadzą radę przeżyć samodzielnie, ale rodziny na Arce też są ważne...
zadanie - próba naprawy radia i/lub wymyślenie innego pomysłu, jak nawiązać łączność z Arką liczba uczestników - co najmniej 2 osoby (w tym chociaż jedna znająca się na elektronice) liczba punktów za wykonanie zadania - 15SP
zadanie #2
Raczej szybko się stąd nikt nie przeniesie, więc czas stworzyć jakieś 'przyjemne' miejsce do życia. Pracy jest dużo, więc każdy na pewno będzie miał w co rączki włożyć, bo trzeba nie tylko oczyścić teren w okół Exodusa, ale też trzeba zbudować jakieś ogrodzenie, pojemniki na wodę, miejsca do przechowywania zapasów... Nic tylko się zebrać i budować!
zadanie - budowa obozowiska z prawdziwego zdarzenia! liczba uczestników - co najmniej 2 osoby (najlepiej jak najwięcej!) liczba punktów za wykonanie zadania - 15SP
The Ark
cel główny
Wysłanie Setki na Ziemię nic nie dało. Zasoby powietrza wciąż drastycznie spadają i wystarczy go co najwyżej na dwa, góra trzy miesiące. Coraz więcej ludzi zaczyna odczuwać niedobory tlenu, bo powoduje, że coraz więcej osób zaczyna głośno wyrażać swoje niezadowolenie i pytać, co takiego robi Rada, żeby sytuację mieszkańców poprawić. Kanclerz wciąż milczy, ale ludzie nie mają zamiaru siedzieć cicho - chcą wiedzieć co się dzieje, dlaczego oddział więzienny jest zamknięty i rodzice nie mogą zobaczyć się ze swoimi dziećmi... Rewolucja wisi w powietrzu.
zadanie - próba dowiedzenia się co tak naprawdę dzieje się na Arce i dlaczego Kanclerz nie wygłosił żadnego oświadczenia w związku z krążącymi po stacji plotkami liczba uczestników - wszyscy mieszkańcy Arki - każdy podejmuje decyzję za swoją postać. UWAGA! Nie musi tutaj dojść do całkowitego porozumienia między postaciami! - < 5SP (dla każdego, który w jakikolwiek sposób odniesie się do tego zadania i wspomni o tym w swoim poście - punkty zostaną przyznane po zakończeniu aktu)
zadanie #1
Czy jesteśmy gotowi poświęci setki osób, żeby utrzymać ludzką rasę przy życiu? To pytanie spędza sen z powiek najważniejszym osobom na Arce. Kanclerz wraz z Radą stoją przed poważną decyzją, która tak naprawdę nie ma dobrego rozwiązania, ponieważ cokolwiek nie postanowią, ktoś na pewno zginie. Jak wiele jednak są skłonni poświęcić, żeby przeżyć?
zadanie - organizacja zebrania Rady w celu przedyskutowania opcji przeżycia na Arce liczba uczestników - członkowie Rady + Kanclerz liczba punktów za wykonanie zadania - 20SP
zadanie #2
Dosyć życia w niewiedzy, chcemy jakiś odpowiedzi! Najwyższy czas, żeby władza poinformowała co tak naprawdę się dzieje na stacji, bo wszyscy mają już po dziurki w nosie tych tajemnic. Nikt nikomu nic nie mówi, przez co nastroje na Arce robią się naprawdę paskudne, a każde najmniejsze spięcie może prowadzić do wybuchu prawdziwej rewolucji.
zadanie - zebranie grupy mieszkańców Arki w celu zgromadzenia się i postanowienia, jak zmusić Radę do mówienia liczba uczestników - minimum 2 liczba punktów za wykonanie zadania - 10SP
Grounders
cel główny
Heda postanowiła i wszyscy powinni się podporządkować jej postanowieniom. Życie w TonDC powinno powoli wrócić do normy, ale czy aby na pewno wszystko znowu może być takie jak wcześniej? Ludzie wciąż się boją i nadal szukają odpowiedzi na dręczące ich pytania. Co gorsze - coraz więcej osób, nie będących nawet wojownikami zaczyna wybierać się w okolice puszki z nieba, żeby na własne oczy zobaczyć co takiego znajdowało się w tajemniczym obiekcie, który zakłócił ich życie. Nie ma co ukrywać - takie zachowanie jest bardzo niebezpieczne, zwłaszcza, że na Ziemian czyha teraz tyle niebezpieczeństw...
zadanie - zapewnienie bezpieczeństwa TonDV liczba uczestników - wszyscy użytkownicy z grupy - w zależności od piastowanej funkcji w społeczności. UWAGA! Nie musi tutaj dojść do całkowitego porozumienia między postaciami! liczba punktów za wykonanie zadania - < 5SP (dla każdego, który w jakikolwiek sposób odniesie się do tego zadania i wspomni o tym w swoim poście - punkty zostaną przyznane po zakończeniu aktu)
zadanie #1
Trzeba robić to, co heda nakazała. Niebezpieczeństwa czyhają z każdej strony, więc należy zabezpieczyć granice i, w razie potrzeby, rozprawiać się z atakującymi TonDC Żniwiarzami. W końcu najważniejsze jest bezpieczeństwo mieszkańców, a nie latanie za jakimiś głupimi puszkami z nieba.
zadanie - słuchanie rozkazów hedy, zachowanie spokoju i zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańcom TonDC liczba uczestników - minimum 2 osoby liczba punktów za wykonanie zadania - 10SP
zadanie #2
Może i Lexa ma rację, może i wszyscy powinni zachować spokój, jednak 'coś' trzeba robić. Nie samymi rozkazami człowiek żyje, więc jak tylko się nadarzy jakaś okazja, może samemu na własną rękę przeszukać okolicę i bliżej się przyjrzeć puszce z nieba? Nikt nie mówi, żeby od razu coś z nią robić, ale samo patrzenie nic złego nie wywoła, prawda?
zadanie - wyruszenie na nielegalne zwiady w celu zbadania czym jest obiekt, który spadł z nieba liczba uczestników - minimum 2 osoby, NIE wojownicy liczba punktów za wykonanie zadania - 15SP
zadanie #3
Zagrożenie trzeba od razu eliminować, a nie czekać, aż pierwsze wykona ruch. Niewielka grupka przeciwników łagodnego podejścia hedy do puszki z nieba, zaczyna się gromadzić i planować, jak pozbyć się potencjalnego niebezpieczeństwa. W końcu lepiej zaatakować od razu, niż wyczekiwać na atak i potencjalne zagrożenia życia ludzi mieszkających w TonDC.
zadanie - zgromadzenie jak największej liczby osób, chcących się szybko rozprawić ze skaikru liczba uczestników - minimum 2 osoby liczba punktów za wykonanie zadania - 10SP
Mountain Men
cel główny
W Mount Weather pojawiła się tajemnicza dziewczyna o której nikt nie mówi głośno, ale wszyscy wiedzą, że istnieje naprawdę. Prezydent nie chce na razie komentować tego, jednak można odczuć, że nie jest to kolejna Ziemianka, która została sprowadzona do wykorzystania w Żniwach. Mieszkańcy Mount Weather domyślają się, że musi ona być w jakiś sposób wyjątkowa, bo inaczej przecieżby poznali prawdę na ten temat. No i na pewno nikt by się nie przejmował jakąś tam Ziemanką, prawda? Słychać nawet głosy, że dziewczyna może być kluczem do wydostania się wszystkich mieszkających w bazie na powierzchnię... Jednak jaka może być tego cena?
zadanie - dyskusja na temat tajemniczej dziewczyny; do czego można się dopuścić, żeby zrealizować marzenie mieszkańców Mount Weather o wyjściu na powierzchnię? liczba uczestników - wszyscy użytkownicy z grupy - każdy podejmuje decyzję za swoją postać. UWAGA! Nie musi tutaj dojść do całkowitego porozumienia między mieszkańcami MW! liczba punktów za wykonanie zadania - < 5SP (dla każdego, który w jakikolwiek sposób odniesie się do tego zadania i wspomni o tym w swoim poście - punkty zostaną przyznane po zakończeniu aktu)
zadanie #1
Odnaleziona dziewczyna może być lekarstwem, więc trzeba przeprowadzić gruntowe badanie. Można nazwać to eksperymentowaniem, ale czym jest poświęcenie życia jednostki, które może zostać poświęcone dla dobra wielu ludzi? Wyjście z Mount Weather jest najważniejsze i nie można odmówić mieszkańcom bazy, zwłaszcza wtedy, kiedy mogą mieć pod nosem 'lekarstwo'. Zresztą i tak już poświęcili życie tylu Ziemian, więc czy poświęcenie jeszcze jednego życia będzie takie złe?
zadanie - namowa jak największej liczby ludności do pomysłu przeprowadzenia eksperymentów medycznych nad znalezioną dziewczyną - skoro tłum będzie tego chciał, to prezydent będzie musiał się zgodzić liczba uczestników - cały personel medyczny liczba punktów za wykonanie zadania - 10SP
Forum stworzone na podstawie serialu The 100. Styl, ogłoszenie, wszystkie kody oraz grafika znajdujące się na forum zostały stworzone przez administrację.